[Dutch / Nederlands] Het Nederlandse Planet Coaster Draad! - Page 4

Click here to go to the first staff post in this thread.
Thread: Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Page 4 of 24 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 61 to 80 of 477
    Originally Posted by MrPizzaCrust View Post (Source)
    I assume he was a soldier. Thank you, Coasterbuff's dad!
    Yes my Dad was in the Royal Engineers, he was part of the D Day landings and lost many friends, he very rarely talked about it, but his unit went through France and into Holland which led to the liberation. He used to say how kind the Dutch people were to the British Soldiers, and he never forgot that. He was one of the lucky ones, although having got a bullet in his lower left leg whilst in France, he managed to make it into Holland and survive to the end of the war. He died in 1971 when I was 27 years old, just after I came out of the Navy. I was very proud of him and he was a wonderful Father.

So much for me not posting here again, ah well I am glad you appreciate me joining you.
    Granddad ​The Old One .. ......... I taw I taw a puddy cat , a cweepin up on me. I did, I taw a puddy cat as nice as he cud be!.............​EARLY BIRD OWNER & Alleged FanGranddad!

"They released a video showcasing the Dive Coaster animation yesterday to the Coaster Head Club, it looks amazing!"

Hebben jullie hem ook al gezien? Ik ben benieuwd naar jullie meningen

Zo gedetailleerd! Echt een vooruitgang t.o.v. RCT3. Ik vind het wel tof om ook de technische kant van de achtbaan te zien. Dat wordt nu dus gedaan, top!

Ben alleen wel benieuwd naar de performances als je park helemaal vol gebouwd is.

Originally Posted by Coasterbuff View Post (Source)
    Yes my Dad was in the Royal Engineers, he was part of the D Day landings and lost many friends, he very rarely talked about it, but his unit went through France and into Holland which led to the liberation. He used to say how kind the Dutch people were to the British Soldiers, and he never forgot that. He was one of the lucky ones, although having got a bullet in his lower left leg whilst in France, he managed to make it into Holland and survive to the end of the war. He died in 1971 when I was 27 years old, just after I came out of the Navy. I was very proud of him and he was a wonderful Father.

So much for me not posting here again, ah well I am glad you appreciate me joining you.
    Wow this is a very deep story! Thank you for your service!

Originally Posted by coencoensmeets View Post (Source)
    Wow this is a very deep story! Thank you for your service!
    Thank you too Coen and all my other Dutch friend on here. Now you know why I like you Dutch people, they looked after my dad during those bad times and thank God that good won over evil, I fear to imagine what Europe would have been like under the N......
    I wish you luck with your forum PSPfreaky, although I would have to post and reply in English if I joined. ha ha!
    Granddad ​The Old One .. ......... I taw I taw a puddy cat , a cweepin up on me. I did, I taw a puddy cat as nice as he cud be!.............​EARLY BIRD OWNER & Alleged FanGranddad!

I fear to imagine what Europe would have been like under the N......
    There is a pretty funny new movie! "Er es wieder da"
    It is about Hi.... who rised from the dead in this time and people think he is a great immitator and he get a TV-Show but after some time he got back to ruling the world.
    Even the germans love that movie.

Op dit moment ben ik bezig om een Nederlandse Planet Coaster website te maken. Mijn vraag is wie het leuk zou vinden om op een vrijwillige basis mee te helpen aan de website? Het programmeerwerk zou ik graag op me willen nemen.

Het doel is om het laatste nieuws naar de Nederlandse fans te brengen, een plek waar ze alle informatie over de game kunnen vinden en een forum om met elkaar te communiceren.

Tof idee PSP!
    Ik zou best willen helpen als redacteur oid.

Resultaat na ongeveer 4-5 uurtjes werken: http://darksidegaming.eu/

De website wordt ontwikkeld op dit domein, maar zal later online komen op een ander domein. Op dit moment is het nog allemaal klad. Vooral het menu moet nog mooier met een eigen logo. Daarnaast moet er veel tekst geschreven worden en het forum worden ingesteld.

Header design etc doe je ook zelf?
    Ik zou ook nog wel iets in elkaar kunnen proberen te knutselen.

Anyway, happy to help. Ook qua teksten/forum mod ofzo

Stuur maar een PM als je me nodig hebt!
    Add me on Steam
    mrpizzacrust

Ik ben totaal geen designer haha :P Deze afbeelding heb ik zo gevonden op Google, het is meer als een tijdelijk iets. Die banner moet ook nog anders en ik zat eraan te denken om verschillende vierkante afbeeldingen te maken die je aan de zijkant ziet, met verschillende onderwerpen.

Planet Coaster Ambassador JoŽl's Avatar
    Leuk PSPfreaky! Het lijkt mij ook leuk om te helpen.

Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik geen ervaring heb. Planet Coaster's forum is het 1e van de 2 forums waar ik actief op ben (de andere is RCT). Ik moet zeggen dat ik het actief zijn op dit forum bijzonder leuk vind, veel leuker dan ik vooraf had verwacht! En ik ben elke dag meerdere keren per dag aanwezig om berichten te lezen en te reageren.

Het lijkt me in elk geval leuk om lid te worden bij jouw website, en als je me nodig hebt voor teksten kan ik prima helpen.

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Je hebt ook een leuke catchy naam bedacht de Planet Coaster Club. Goeie!
    Ik kan nog niet registreren helaas :p

Registratie staat op dit moment even uit, want ik wilde de beveiliging verhogen om spam tegen te gaan Voor de rest is er nog niks te doen op het forum :P

Maar er moet vrij veel worden geschreven, vooral onder het kopje Informatie.

I have just had a look at your website draft. Looks very nice.

I have just had a look at your website draft. Looks very nice.

Ja, het ziet er zeker goed uit! Dat gaat minstens net zo'n leuk forum worden als wat we hier hebben! Daar gaan we ons best voor doen! (als PSPfreaky ons wil hebben )

Ik ben overigens ook goed in kwaliteitscontrole. Als perfectionist moet alles goed werken, dus ik zou dingen kunnen testen, bijvoorbeeld dat alle links werken. Of alle mogelijke media verzamelen zoals afbeeldingen, concept art en video's. Zomaar wat suggesties.

Originally Posted by JoŽl View Post (Source)
    Ja, het ziet er zeker goed uit! Dat gaat minstens net zo'n leuk forum worden als wat we hier hebben! Daar gaan we ons best voor doen! (als PSPfreaky ons wil hebben )

Ik ben overigens ook goed in kwaliteitscontrole. Als perfectionist moet alles goed werken, dus ik zou dingen kunnen testen, bijvoorbeeld dat alle links werken. Of alle mogelijke media verzamelen zoals afbeeldingen, concept art en video's. Zomaar wat suggesties.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd he ^^

Ik zit ff te kijken hoe we het beste een pagina kunnen vullen met veel afbeeldingen, maar dat komt later allemaal wel. Op dit zou het fijnst zijn als mensen kunnen helpen met de teksten. Ik denk dat jullie op sommige gebieden veel meer weten als ik

Originally Posted by PSPfreaky View Post (Source)
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd he ^^

Ik zit ff te kijken hoe we het beste een pagina kunnen vullen met veel afbeeldingen, maar dat komt later allemaal wel. Op dit zou het fijnst zijn als mensen kunnen helpen met de teksten. Ik denk dat jullie op sommige gebieden veel meer weten als ik
    Ah, ja, lid van de Coaster Head Club
    Ik type redelijk veel op dit forum, vaak meer dan ik achteraf van plan was. Verhalen en uitleg over Planet Coaster moet goed te doen zijn.

hoe meer zielen, hoe meer vreugd inderdaad!

Het domein staat online http://planetcoasterclub.nl/. Ik heb net gewerkt aan een tabelletje met de producten die ze verkopen. Hij is nog niet af, maar ik hoop dat hij zo duidelijk genoeg is. http://planetcoasterclub.nl/info/buy.php

Ziet er goed uit. Zeer overzichtelijk. Zou zeggen dat het nog duidelijker is als de officiŽle Frontier Store

[QUOTE = PSPfreaky; 10 355] The more people, the more fun he ^^ I'm ff to look at how we best can fill a page with lots of graphics, but that will come later all that. This would be his finest when people can help with the lyrics. I think you know in some areas much more like me [/ QUOTE]

Would I be invited to join your Forum? I can only post in English though!