[Dutch / Nederlands] Het Nederlandse Planet Coaster Draad! - Page 3

Click here to go to the first staff post in this thread.
Thread: Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Page 3 of 24 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 41 to 60 of 477
    Originally Posted by PSPfreaky View Post (Source)
    Je kan enkele vragen hier vinden: https://support.frontier.co.uk/kb/
    Via het forum klik je op Official Support Portal (onderaan het forum) en dan kom je daar ook terecht.

Ik twijfel trouwens echt of we die dev diary krijgen.
    Die Let's count ben ik gewoon gestart voor de lol. Toen zij Angelis opeens dat we prijzen zouden moeten krijgen. Maar Brett zei ook al dat dat het niet ging worden maar nu is dat eigenlijk ene beetje een doorlopende grap geworden. Dus waarschijnlijk komt die inderdaad niet. Of... Ze hebben ons 50 express laten halen omdat ze een nieuwe Dev Dairy willen uitbrengen maar dan merken we het wel de komende dagen

Maar stiekem hoop je er dan nog op :P

Maar ik las van Angelis dat het contact met de devs sinds een tijdje minder is geworden ofzo?

Originally Posted by Angelis
    Frontier ? You receive us ? Here the earth ! tchhhhh ... Do yo ... tchhhhh ... Frontier ? We've got a prob .... tchhhhh It's about the thread number 788, it's very import ... tchhhhh ...

** TRANSMISSION LOST **
    Waiting for reconnection...
    Originally Posted by Angelis
    But above all, It seems to be that ... Brett C abandoned us.

I feel like talking in a vacuum.
    Where is the great and interactive communication, like at the beginning ?

Planet Coaster Ambassador JoŽl's Avatar
    Maar stiekem hoop je er dan nog op :P

Maar ik las van Angelis dat het contact met de devs sinds een tijdje minder is geworden ofzo?
    Dat heeft hoofdzakelijk te maken met de problemen die een aantal van ons ondervinden met de Frontier Store. De productomschrijvingen van Planet Coaster (game + extra's) zouden een stuk duidelijker kunnen zijn, met meer details over de precieze inhoud en mogelijkheden van de extra's (bijvoorbeeld de VIP passen).

Voor zover ik begrepen heb, zijn bij de Early Bird Edition de begrippen 'alpha' en 'beta' verwarrend, omdat het gaat om een Early Access (dus geen echte alpha/beta maar continue toegang tot het spel vanaf maart, met updates gedurende de tijd tussen maart en eind 2016).

Verder zou het handig zijn als alle game opties los verkrijgbaar zouden zijn, wat handig is als je wilt upgraden naar Early Bird. Nu moet je een eerder bestelde standaard game of CHC Edition annulleren (refund) via Support en daarna de Early Bird Edition kopen. Dat zou makkelijker kunnen. Angelis heeft daar diverse suggesties voor aangegeven.

De reden dat lijkt alsof communicatie wat minder is, is omdat hier niets mee gedaan lijkt te worden, ondanks onze goede bedoelingen.

Een upgrade optie zou ik ook erg goed vinden. Nu heb je nog vrij weinig gezien over Planet Coaster en dan is 67 euro toch best een hoop geld. Maar het is dus 100% zeker dat je de game vanaf maart zo goed als non-stop kan spelen tot eind 2016?

Zelf had ik liever een reactie gezien wat ze er zelf van vinden, ook al zijn ze er bijvoorbeeld tegen. Net die communicatie kan het verschil maken met een game.

Aanvulling op Early Bird:
    Het is wel een soort van alpha, aangezien er vanaf maart een extra module aan het forum wordt toegevoegd voor iedereen met Early Bird. De bedoeling is dat mensen daar bugreports achterlaten.
    ---

En inderdaad, de Store kan een stuk overzichtelijker.
    Add me on Steam
    mrpizzacrust

Dus om het goed te begrijpen... Het is zoals Early Acces like Rust en ARK: Survival Evolved? Dat je gewoon maandenlang (lees elke dag) kan spelen.

Met een alpha en bŤta versta ik zelf een korte testperiode van 1 week tot 1 maand.

Dus om het goed te begrijpen... Het is zoals Early Acces like Rust en ARK: Survival Evolved? Dat je gewoon maandenlang (lees elke dag) kan spelen.

Met een alpha en bŤta versta ik zelf een korte testperiode van 1 week tot 1 maand.
    Volgens mij is het inderdaad zoals ARK. Maar ik weet het niet zeker.

Ik denk inderdaad dat het gaat zoals ARK. Dan zou je het volgens de definitie die jij hanteert geen alpha/beta noemen.
    Voor ARK heb ik echt nog nooit iets van feedback gegeven, nu ik er zo over nadenk...
    Add me on Steam
    mrpizzacrust

Ik ga er van uit dat je met early acces vanaf maart met uitzondering van server en of game updates tot december kunt spelen.

Maja nog dik 1 1/2 maand en dan weten we hopelijk meer !

Ik wacht wel even met de early bird tot er meer informatie beschikbaar is

I won't post on here again as I am English, but just wanted to say Hi to all the Dutch who are all part of this great community.

Originally Posted by Coasterbuff View Post (Source)
    I won't post on here again as I am English, but just wanted to say Hi to all the Dutch who are all part of this great community.
    Ow wat is dit cute!
    Wij (de Nederlandse super coole deelnemers aan dit forum) bedanken U ook voor uw grote bijdragen!

Je kan ook Nederlands leren

Maar goed... Ik wil echt iets nieuws horen over Planet Coaster. Informatie over Early Access of een video.

Daar ben ik ook benieuwd naar , het wordt langzaam tijd voor wat meer info man o man was het maar maart .

Hoi Coasterbuff! Bedankt!

Inderdaad, net als Coen, wij als Nederlanders en toffe deelnemers aan dit forum bedanken jou (Coasterbuff) voor je bijdragen en leuke deelnemingen aan de spelletjes en gesprekken op dit forum. We maken er een leuke tijd van, die wat mij betreft alleen nog maar leuker wordt en pas net begonnen is (run that through Google Translate)

I'm too old to now to start learning any other language, so used the translation options to read what you say. Yes I am glad I joined this forum and like to add a bit of humour in some of my posts, life is too short to be miserable, well it is for me at my age, but I can mix just as well with younger people, as I can with those of my own age group. Holland has always meat a lot to me, my father was over there during the war, when Holland was liberated. Hope to get over there sometime in the next couple of years for a holiday. Last time I was in Amsterdam was 1968, aboard a submarine, quite a long time ago. I was in the Royal Navy then.

I'm too old to now to start learning any other language, so used the translation options to read what you say. Yes I am glad I joined this forum and like to add a bit of humour in some of my posts, life is too short to be miserable, well it is for me at my age, but I can mix just as well with younger people, as I can with those of my own age group. Holland has always meat a lot to me, my father was over there during the war, when Holland was liberated. Hope to get over there sometime in the next couple of years for a holiday. Last time I was in Amsterdam was 1968, aboard a submarine, quite a long time ago. I was in the Royal Navy then.
    Bedankt voor je verhaal! Dat klinkt als een spannende baan bij de marine, als je zelfs in een onderzeeŽr hebt gevaren. Ik vind schepen en onderzeeŽrs interessant. Treinen ook. En eigenlijk ook nog veel andere dingen. We horen het graag wanneer je in Holland komt. (en dan hoop ik dat het dan mooi weer is)

Holland has always mean a lot to me, my father was over there during the war, when Holland was liberated.
    I assume he was a soldier. Thank you, Coasterbuff's dad!
    Add me on Steam
    mrpizzacrust

Originally Posted by JoŽl View Post (Source)
    Bedankt voor je verhaal! Dat klinkt als een spannende baan bij de marine, als je zelfs in een onderzeeŽr hebt gevaren. Ik vind schepen en onderzeeŽrs interessant. Treinen ook. En eigenlijk ook nog veel andere dingen. We horen het graag wanneer je in Holland komt. (en dan hoop ik dat het dan mooi weer is)
    Haha goede man! Mooi weer in Nederland.

Originally Posted by coencoensmeets View Post (Source)
    Haha goede man! Mooi weer in Nederland.
    Het is nu wel een beetje koud hoor xD