[Dutch / Nederlands] Het Nederlandse Planet Coaster Draad! - Page 2

Click here to go to the first staff post in this thread.
Thread: Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Page 2 of 24 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 21 to 40 of 477
    Originally Posted by rupelke View Post (Source)
    hey allemaal!

Ik zal me als belg hier bijvoegen als dat kan
    Ik mag me ook bij de gelukkigen noemen die het Early bird pakket heeft!

Enkel het wachten is niet fijn

Groetjes aan iedereen
    Hallo welkom op dit forum! (Het is opeens moeilijk om Nederlands te type omdat ik Engels gewend ben op dit forum. Goede oefening voor school. )

Planet Coaster Ambassador Jol's Avatar
    Originally Posted by rupelke View Post (Source)
    hey allemaal!

Ik zal me als belg hier bijvoegen als dat kan
    Ik mag me ook bij de gelukkigen noemen die het Early bird pakket heeft!

Enkel het wachten is niet fijn

Groetjes aan iedereen
    Hoi rupelke, welkom op het fantastische forum van Planet Coaster! Leuk dat je hier gekomen bent!
    Het maakt niet uit dat je Belg bent, want er zijn genoeg anderen die niet Nederlander of Belg zijn en ook graag op het Nederlandse deel meepraten.

Het wachten is inderdaad niet fijn maar nog even wachten tot maart en dan kunnen we aan de slag met de Planet Coaster Early Bird Edition!

Ik wens je veel plezier op dit forum!

Originally Posted by Jol View Post (Source)
    Hoi rupelke, welkom op het fantastische forum van Planet Coaster! Leuk dat je hier gekomen bent!
    Het maakt niet uit dat je Belg bent, want er zijn genoeg anderen die niet Nederlander of Belg zijn en ook graag op het Nederlandse deel meepraten.

Het wachten is inderdaad niet fijn maar nog even wachten tot maart en dan kunnen we aan de slag met de Planet Coaster Early Bird Edition!

Ik wens je veel plezier op dit forum!
    Ja inderdaad genoeg belgen hier. En ik ben van Limburg dus de meeste Hollanders vinden dat we er niet bij horen. (bij nederland)

Originally Posted by coencoensmeets View Post (Source)
    En ik ben van Limburg dus de meeste Hollanders vinden dat we er niet bij horen. (bij nederland)
    De Limburgers hebben ons door hahaha
    De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken.
    Add me on Steam
    mrpizzacrust

Hier ook nog een Nederlander

Mij lijkt het ook heel leuk om Planet Coaster te spelen, maar de prijs van de Early Bird houdt mij echt tegen. Een prijs van €67.99 is niet niks, en dat alleen voor een bta die je (even) kan spelen. Voor RCT World moest je ook pre-orderen als je de bta wilde spelen, al kwam de bta via andere kanalen naar buiten, waardoor je hem toch kon uitproberen.

En als je de Early Bird besteld, kan je Planet Coaster dan ook via Steam spelen? Ik vind het wel handig om alles op 1 platform te hebben.

Originally Posted by PSPfreaky View Post (Source)
    Hier ook nog een Nederlander

Mij lijkt het ook heel leuk om Planet Coaster te spelen, maar de prijs van de Early Bird houdt mij echt tegen. Een prijs van €67.99 is niet niks, en dat alleen voor een bta die je (even) kan spelen. Voor RCT World moest je ook pre-orderen als je de bta wilde spelen, al kwam de bta via andere kanalen naar buiten, waardoor je hem toch kon uitproberen.

En als je de Early Bird besteld, kan je Planet Coaster dan ook via Steam spelen? Ik vind het wel handig om alles op 1 platform te hebben.
    Steam support is nog niet bekend. Maar Early Bird is inderdaad pittig duur maar je betaalt ook voor de uiteindelijke game.

Ja snap ik, maar ik ben ook maar een student die op z'n centen moet letten :P Maar als je zo kijkt... Je betaalt nu 27 euro voor de game als je het los besteld, dus 41 euro voor de bta om het zo te zeggen.

Vroeger heb ik eens 70 euro voor een game betaald, die uiteindelijk best wel geflopt was. Niet dat Planet Coaster een flop wordt (juist andersom), maar je let sinds zo'n moment toch meer op je geld.

Ik heb even een vraagje tussendoor... Bij sommige personen zie je een gouden Planet Coaster logo in hun post staan, aan de rechterkant. Wat houdt dit precies in?

Ik heb even een vraagje tussendoor... Bij sommige personen zie je een gouden Planet Coaster logo in hun post staan, aan de rechterkant. Wat houdt dit precies in?
    Zo kun je zien of iemand ook Planet Coaster Coaster Head is of bijv. de early bird of de basis game heeft gekocht met volgens mij nu alleen het witte of goude logo. Het forum account is dan ook gekoppeld aan je Frontier Store account.

Originally Posted by Janitor View Post (Source)
    Zo kun je zien of iemand ook Planet Coaster Coaster Head is of bijv. de early bird of de basis game heeft gekocht met volgens mij nu alleen het witte of goude logo. Het forum account is dan ook gekoppeld aan je Frontier Store account.
    Dan moet ik maar eens mijn early bird pass gaan bestellen. Ik heb voor mijn verjaardag een kaart gekregen waar op stond dat ik het van mijn ouders krijg dus ik heb de game. Soort van...

Ik heb vroeger (2013) een vrij stomme aankoop gedaan met SimCity, voor 70 euro. Ik heb plezier beleefd aan de game, maar de game was toch een beetje een flop. Planet Coaster + Early Access is 67 euro, bijna dezelfde prijs. Zelf heb ik nu veel meer vertrouwen in Planet Coaster dan vroeger met SimCity, maar het blijft toch dat bedrag dat je moet uitgeven.

Ik heb vroeger (2013) een vrij stomme aankoop gedaan met SimCity, voor 70 euro. Ik heb plezier beleefd aan de game, maar de game was toch een beetje een flop. Planet Coaster + Early Access is 67 euro, bijna dezelfde prijs. Zelf heb ik nu veel meer vertrouwen in Planet Coaster dan vroeger met SimCity, maar het blijft toch dat bedrag dat je moet uitgeven.
    Ja €67,00 is echt super veel! Maar hopelijk is PlanetCoaster het waard.

Originally Posted by coencoensmeets View Post (Source)
    Ja €67,00 is echt super veel! Maar hopelijk is PlanetCoaster het waard.
    Daarom wacht ik zelf liever wat langer tot er meer info, afbeeldingen, gameplay video's en Dev Diaries beschikbaar zijn.

Bij RollerCoaster Tycoon World moet je ook pre-orderen voor de bta en deze stond later ook openbaar voor iedereen, via een iets mindere legale weg zeg maar. Toch heb ik deze game besteld, maar dan wel voor een nette 24 eurootjes, inclusief de tweede bta

Mij maakt de prijs verder niet uit, waar ik ontzettend van zou balen is always online ,
    als een zogenaamde online DRM.

En ik hoop dan ook dat dit er niet in zit voor de rest mogen ze er instoppen wat ze willen

Originally Posted by Zerobyte View Post (Source)
    Mij maakt de prijs verder niet uit, waar ik ontzettend van zou balen is always online ,

En ik hoop dan ook dat dit er niet in zit voor de rest mogen ze er instoppen wat ze willen
    Dat is inderdaad heel vervelend als je altijd pers online moet zijn! Dan kan je bijvoorbeeld niet spelen als je in de trein zit. Want de trein wifi is bagger net als de tijd waarop de trein komt

Ik was eerst nog wel zeker dat ik de game ging kopen maar omdat ze toch zo heel erg shady zijn over of er mod support in komt of niet is voor mij een giga tegenvaller.

Originally Posted by Zerobyte View Post (Source)

Will Planet Coaster support offline play?
    Yes. It works in a similar way to Steam the game can run offline but needs to be periodically checked against our servers.

Staat in de FAQ

Originally Posted by DrVagax View Post (Source)
    Ik was eerst nog wel zeker dat ik de game ging kopen maar omdat ze toch zo heel erg shady zijn over of er mod support in komt of niet is voor mij een giga tegenvaller.

Ik zelf denk links of rechts om mod support komt er of ze nu willen of niet ,
    ik vind het veel kwalijker als we die zeer vervelende online only krijgen .

Maar ik val in herhalingen ik zal geduld moeten hebben tot maart of erger december

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Yes. It works in a similar way to Steam – the game can run offline but needs to be periodically checked against our servers.

Staat in de FAQ

O even zoeken dan niet gelezen brrrr
    https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=141 ok gelezen thanks

Yes. It works in a similar way to Steam – the game can run offline but needs to be periodically checked against our servers.

Staat in de FAQ
    Ow gelukkig. Dankje voor het te showen!

Je kan enkele vragen hier vinden: https://support.frontier.co.uk/kb/
    Via het forum klik je op Official Support Portal (onderaan het forum) en dan kom je daar ook terecht.

Ik twijfel trouwens echt of we die dev diary krijgen.